Matexperiment och Sapere

UPPTÄCK MATEN MED ALLA DINA SINNEN!!!

lördag 26 mars 2011

Smartson testpilot- hoppas hoppas hoppas

Hoppas på att bli antagen som Testpilot till LG Optimus 2X smart phonen. Det skulle vara ganska lyx att få testa den, iom att jag bara har haft de simplaste stadardmodellerna av Nokia hittils. Varför jag haft de billigaste modellerna är helt enkelt för att mina barn var alltför intresserade av mina telefoner då de var små, och blev ganska så trött på att hela tiden måsta köpa nya... Kanske en dyrare modell skulle ha hållit bättre?
Nåja, nu är barnen lite större, och jag skulle ha mera nytta av en smartelefon jag med. Det finns stunder som jag gärna skulle uppdatera bloggen och kolla i FB, lyssna på musik, spela, multitaska överlag och så mycket annat man bara kan drömma om, men har inte just då tillgång till det med min skruttiga Nokiamodell, men med LG Optimus 2x verkar allt vara möjligt! Kolla fast själv här!.
Så väntar med spänning om jag eventuellt blir en av de lyckligt lottade som får testa telefonen och dess otroliga funktioner!
Får se om Smartson vågar låta mig vara en av sina testpiloter för telefonen. Jag lovar att jag har så mycket mer att upptäcka och faktiskt testa i den än många som redan är vana med tidigare avancerade telefoner på marknaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar