Matexperiment och Sapere

UPPTÄCK MATEN MED ALLA DINA SINNEN!!!

söndag 23 januari 2011

Hemmadagar...

Det har blivit några hemmadagar på sistone, iom att jag först var sjuk och nu är min äldsta son febrig. Så en hemmadag i morgon igen. Det har varit en mycket trög start på året pga alla sjukdomar, så jag har inte riktigt kommit igång med något kreativt inom matlagningen.

Men tänkte om jag imorgon skulle försöka laga någonting nytt, gärna LCHF inspirerat, men först måste jag komma på något sätt till butiken. Eller alternativt hitta en barnvakt?

Är dessutom sugen på att pröva på allt möjligt gott som jag läst på era, mina vänners matbloggar. Får se vad det blir :)

Idag och igår har vi fått njuta av pappas mat, och nu tillreder han också något gott i köket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar