Matexperiment och Sapere

UPPTÄCK MATEN MED ALLA DINA SINNEN!!!

tisdag 8 maj 2012

Minuttidtabell hela veckan...



Väskan är packad och väckarklockan ringer om 6,5h. I morgon lite matlek i huvudstaden! Dessutom tänkte jag ta pojkarna till simhallen på eftermiddagen, hämta dottern efteråt och hinna på föräldraföreningens styrelsemöte på kvällen.

Alla tre barnen ska vara på dagis och skola senast kl 8.15 på onsdag morgon. Onsdag mycket fläng på jobbet och ett möte på en annan bibba samt en vårfest. Natten till torsdagen får jag pynja med mellansonens födistårta; en rund tårta med en stor Blixten på. Han har höga förväntningar av sin mamma...

Torsdag morsdagskaffe på dotterns dagis kl 8. Innan det skall vi hinna uppvakta födelsedagsbarnet.  Kl 9 borde jag befinna mig i Borgå på utbildning. Om jag hinner dit till 9.45 är jag glad. På kvällen föräldrakväll på sonens hobby. Äta tårta på kvällen?

Fredag morsdagskaffe på mellansonens dagis kl 8. Tapiola Sinfonietta kl 10-11.20, jobbmöte kl 13.30, fest på jobbet 14-17. Simning med de två äldsta på kvällen.

Och ungefär så här fortsätter det hela maj månad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar