Matexperiment och Sapere

UPPTÄCK MATEN MED ALLA DINA SINNEN!!!

lördag 1 december 2012

Julkalender- my way

Tänkte skärpa mig så här innan julen och utmana mig själv att uppdatera min blogg dagligen!

Under de inkommande dagarna kommer bloggen att fyllas av recept, bra tips eller bara några bra tankar om julen!

Idag, den 1. december är jag generös med ett recept och ett tips!

Bakade nämligen föregående natt denna chokladkaka, en otroligt maffig kaka som inte ens jag kan äta mer än en bit av! En varje chokladälskarens dröm!

Och sen ett annat tips om idéer till fyllning till julkalendern för dem som inte enbart nöjer sig med butikernas chokladkalendrar. Skriv egna små presentkort med tex gemensam tid med barnen! Idag fick hela familjen ett presentkort till bio! " Ganska roligt" kommenterade min äldsta son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar