Matexperiment och Sapere

UPPTÄCK MATEN MED ALLA DINA SINNEN!!!

måndag 16 augusti 2010

I love LCHF!

Alltså varför har jag inte tidigare förstått att börja äta lchf? Vägde mig idag efter två veckors diet och döm av min förvåning när vågen visade -5kg!!!! Aldrig hade jag trott att vikten skulle rasa ner, hade varit nöjd med - 2kg på två veckor. Men det här är ju helt super! Jag skulle sätta ett par andra byxor på mig i morse, men de var alldeles för stora! Jag är fortfarande alldeles förvirrad av viktnedgången, kan inte riktigt fatta det. Men bra känns det ju, har inte behövt gå hungrig överlag utan har fått äta av det goda :) 

Det är egentligen första gångne i mitt liv som jag följer någon speciell diet och kan inte annat än rekommendera LCHF! 

Till middag blir det omelett med en massa ost.

1 kommentar: