Matexperiment och Sapere

UPPTÄCK MATEN MED ALLA DINA SINNEN!!!

söndag 8 augusti 2010

Dagens meny

Idag drog jag joggingskorna på mig och for ut på en halvtimmes runda. Storebror sprang med mig, lillebror cyklade. Sen simmade vi en stund, oj vad det var en skön start på dagen.

Morgonmål kl 9.30:
- 2dl naturell yoghurt+ lite lingon

Lunch kl 15:
- En bit av min mans goda omelett med bacon och lök.
- en liten broilerfilé
- 3 körsbärstomater
- 1 tomat

middag kl 18:
- en liten portion sallat med tomat, gurka och paprika
- en näve röda vinbär
- två koppar grönt te

kvällsmys kl 23:
- liten bit av omeletten
- liten bit Brie ost

Jag var på kalas idag, hade inget behov av att smaka av tårtan :) Jag åt snällt av salladen och röda vinbären, dottern fick också nöja sig med bär, vi har ännu inte gett så mycket sött åt henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar